ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ترم بهمن
نوشته شده توسط : elaheh

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ترم بهمن

 

 

"سامانه صدای مشاور تحصیلی"

  مشاوره دهنده تخصصی دانشگاه آزاد

برای تماس با مشاورین ما تنها با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611 

و یا با موبایل همراه اول با شماره 99225595 تماس بگیرید.

 تماس از 8 صبح تا 12 شب

 

 ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ترم بهمن

هیچ تفاوتی میان مدرک فارغ التحصیلان رشته های با آزمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد وجود ندار.واژه با آزمون و بدون آزمون در مدرک دانشجویان درج نمی شود.

داوطلبان باید قبل از ثبت نام در مورد رشته و یا واحد دانشگاهی مورد علاقه خود دقت لازم را به عمل آورند ، چراکه امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام قطعی وجود ندارد . داوطلبان در صورت تمایل می توانند با تهیه مجدد کارت اعتباری نسبت به ثبت نام در رشته و یا محل جدید اقدام کنند.

 

 

شروع ثبت نام دوره بدون آزمون کاردانی ناپیوسته دانشکاه آزاد

دانشگاه آزاد هر ساله در مقاطع کاردانی و کارشناسی به شیوه بدون کنکور اقدام به ثبت نام متقاضیان نموده و همین امر سبب شده تحصیل در دانشگاه آزاد  به یکی از پرطرفدارترین مقاصد تحصیل برای متقاضیان تبدیل شود . از آنجایی که تمامی متقاضیانی که در هر یک از گروه های آزمایشی ریاضی ،تجربی،هنر ،انسانی و زبان تحصیل نموده اند قادر خواهند بود در ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 96 - 97 در یکی از کد رشته های زیر مجموعه هر گروه آزمایشی بدون هیچ محدودیتی شرکت نمایند.

 

 

 

مراحل ثبت نام در دانشگاه آزاد :

 

1-ثبت نام متقاضیان شرکت در دوره کاردانی و کارشناسی بدون آزمـون دانشـگاه آزاد اسـلامی فقـط بـه صـورت اینترنتی و با مراجعه به سامانه ثبت نام مرکـز آزمـون بـه آدرس azmoon.org صورت می پذیرد.
2 -متقاضیان می توانند با پرداخت مبلغ 330000 ریال کارت اعتباري ثبـتنـام در دوره مـذکور را از سـامانه ثبتنام اینترنتی مرکز آزمون دریافت نمایند.
3 -با توجه به اینکه پس از خریداري کارت اعتبـاري ثبت نام امکـان بـازپسگیـري آن وجـود نـدارد لـذا بـه متقاضیان اکیداً توصیه میشود پس از آگاهی از شرایط و ضوابط ثبت نام نسبت به خریـد کـارت اعتبـاري اقـدام نمایند.
4 -لازم است متقاضیان قبـل از مراجعـه بـه پایگـاه ثبتنام اینترنتی مرکز آزمون فایل مربوط به عکـس خـود را مطابق آنچه در ادامه مطرح خواهد شد آمـاده ارسـال نمایند.
فایل تصویري تهیه شده توسط متقاضیان بایـد داراي شرایط ذیل باشد:
1-4 -فایل مربوطه لازم است با اسکن از عکـس 4×3 یا 4 × 6 به صورت Grayscale256 و با درجه وضـوح 100dpi و با فرمت jpg ذخیره شده باشد.

 

 

آغاز ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 96 - 97

متقاضیان قادر خواهند بود در روز سشنبه مورخ 10/5/96 با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد  اقدام به ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 96 - 97 نمایند. تمامی متقاضیان با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد  و خرید کارت اعتباری قادر خواهند بود در ثبت نام شرکت نمایند. لازم به ذکر است که متقاضیان گرامی می بایست دقت لازم را انجام مراحل ثبت نام به کارگیرند چرا که روند ثبت نام پس از ثبت نام نهایی دریافت رسید ثبت نام دیگر قابل تکرار ویرایش نمی باشد . برای مشاهده شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کلیک نمایید .

از آنجایی که روند ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد از حساسیت خاصی برخوردار می باشد و دقت بالایی را طلب می نماید  به شما توصیه می کنیم که انجام مراحل ثبت نام خود را به مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور بسپارید. در راستای تحقق این امر قادر خواهید بود از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور تحصیلی بهره ببرید.

 

جهت کسب اطلاع بیشتردر خصوص ثبت نامم بدون کنکور دانشگاه آزاد با شماره 9099071611 تماس حاصل نمایید .





:: برچسب‌ها: ثبت نام دانشگاه آزا بدون کنکور ترم بهمن, ثبت نام دانشگاه آزا بدون کنکور, دانشگاه آزا بدون کنکور ترم بهمن, شروع ثبت نام دانشگاه آزا بدون کنکور ترم بهمن ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: